Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LubieJogurt77 | użytkownik

imię i nazwiskoBeatrycze Ratajczak adres zarejestrowany20.06.2008 @21:34:46 ostatnio na stronie17.04.2017 @00:54:59

Szukam klucza wiolinowego do mojego fotograficznego epitafium.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona www.
digarty78 komentarze6592 posty na forum16

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mentallydefective    30.01.2010 @12:03:11
,,chcę się uczyć!'' a raczej chce się NAuczyć
~mentallydefective    30.01.2010 @12:02:47
dziękuję bardzo za szczere ocenienie mnie. jednak pragnę dodać iż nie jestem profesjonalnym fotografem i jestem w fazie ,,chcę się uczyć!'' pozdrawiam!
~DuskySati    30.01.2010 @08:01:29
dzięki
_______
Wtulona w aksamit nocy z myślami błądzącymi po śnie szukam chwil szcześcia...
~DarkFaerie    30.01.2010 @01:56:58
lol wiesz... otylosc nie oszczedza nikogo kurna nie widze ale kazdy ma inny monitor. w kazdym razie dzieki za ocene ;D
~kloue    29.01.2010 @23:06:56
dziękuję za wszystkie uwagi i dobre słowa wiem, że mam jeszcze dużo nauki przed sobą ale się staram i lubię to co robię raz jeszcze dziękuję

co do pytania, odwróciłam ponieważ zdjęcie w tym ułożeniu podoba mi się bardziej, przypadkiem odwróciłam i doszłam do wniosku, że efekt jest lepszy (według mnie) i tak zostało


i chyba nie muszę dodawać, że Twoja galeria jest świetna? Na prawdę zdjęcia są porywające. Gratuluję tak dobrych prac.
~Wolfgin    29.01.2010 @22:43:20
Owe "Niesamowite miejsce" to stara cementownia w Będzinie Dzięki za komentarze.
~junoo    29.01.2010 @22:37:19
no właśnie z całej serii tylko to ładnie wyszło
~junoo    29.01.2010 @22:30:39
tylko wykadrowałam, przycięłam ciut prawej, żeby gwiazdka była w złotym punkcie
dziękuję
~Akselina    28.01.2010 @18:46:24
Jeżeli się zdecydujesz na soczewki tutaj masz zdjęcia jak wyglądają oraz krótki opis. Ja osobiście używałem ich z obiektywem 18-70 i całkiem dobre zbliżenia wyszły. Nie masz możliwości z pierścieniami pośrednimi więc zostają soczewki:
http://www.max-foto.pl/pl/kategoria/76/soczewki-makro.html
_______
http://sklep.agro-kombi.pl - Zapraszam!
~Credzia    26.01.2010 @00:57:47
no no, restyle ma fajne gorseciki, a jaka fajną właścicielke
_______
A ty bum pierdu, to mój Boże!
~mrskali    25.01.2010 @21:29:17
co zmieniłam? napisy i mankamenty tła.
_______
Hej, mam prawo być chamski w stosunku
do ludzi, z którymi nie spałem. Jestem szlachetny.
~nekrokitty    25.01.2010 @19:41:15
kochana ja juz Ci mowilam co o mej ostrosci sadze XD i to iso 100 mam ; d
_______
Live Is A Grave & I Dig It !
~dzielna    25.01.2010 @18:56:40
tzn. jestem na stażu w urzędzie. ale jeszcze kupa czasu do końca.
ubolewam okrutnie nad tym.
~dzielna    25.01.2010 @18:52:33
wstyd się przyznać, ale doba się trochę ostatnimi czasy dla mnie skurczyła. przychodzę z roboty o 16 i trochę za późno na wypad na świerze powietrze, a i światło nie te :/
wkurza mnie to już, bo z miłą chęcią bym coś popstrykała.
~TruJok    24.01.2010 @16:08:22
A bylam w krk
_______


śśij !!
~TruJok    24.01.2010 @15:37:46
Gdzie by do takiej dziury przyjechali Niestety nie gra ;/;/ Moze za rok
W zeszlym roku byly dwa koncerty z Cradle of filth w Wawie i krk.
_______


śśij !!
~TruJok    24.01.2010 @11:13:44
Witam w grupie Moonspell
Mam nadzieje , ze bedzie nas wiecej :D
Slava .
_______


śśij !!
~Nachishu    22.01.2010 @21:44:39
świetnie wyglądasz stara )
_______
????? ?? ???, ?????? ? ???????!
~mrskali    14.01.2010 @17:24:54
Wiesz, z tego co pamiętam, to ucięłam nie podczas
robienia zdjęcia, tylko podczas obróbki.
zdradź mi swój sekret, to zasługa obróbki w Ps, że zdjęcia typu
''Mniej'' w czerni i biel, mają w sobie, hmmm. *myśli* głębie?
ostatnio edytowane: 2010-01-14 17:27:43
_______
Hej, mam prawo być chamski w stosunku
do ludzi, z którymi nie spałem. Jestem szlachetny.
~PersonalJesus    13.01.2010 @22:33:09
Obiektyw, myślę nad jakąś Sigmą.
_______
' Wszyscy artyści to prostytutki '
~PersonalJesus    13.01.2010 @22:24:48
Jak najbardziej polecam. Choć przydał by się jeszcze obiektyw makro do kompletu. Też tak w okolicy grudnia kupić chcę.
_______
' Wszyscy artyści to prostytutki '
~PersonalJesus    13.01.2010 @22:16:43
Sony alfa 350.
A te ' haczyki ' to nie przekłucia, jeszcze nie ; >
_______
' Wszyscy artyści to prostytutki '
~pancurek    13.01.2010 @21:52:11
może niedługo coś będzie, ale powiem Ci, że ostatnio straciłam cały ten zapał do pracy. najchętniej dniami i nocami upijałabym się i paliła papierosy, nic więcej. taki kryzysik
_______
suck my dick
~Kreska89    13.01.2010 @15:11:25
aż chcałoby sie być Twoją modelką
_______
"Herbatę się pija, by zapomnieć o hałasie świata."
~nekrokitty    12.01.2010 @00:11:10
oo, to nawet ok ; d ja sie dzis przyciemniam farba za 4 cos
_______
Live Is A Grave & I Dig It !
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 55 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt